Mit szeretnék?

 2011.02.24. 20:26

Egy másik népszerű felfogás, hogy a boldog/kevésbé boldog szinglik hihetetlen elvárásokat támasztanak a jelöltekkel szemben, ezért nincs soha senkijük. Megpróbálom tárgyilagosan sorbavenni, hogy én mit szeretnék egy kapcsolatban és mi az ideálom.

(Hogy a kívánságlistával szemben álló önképpel is tisztában legyen az olvasó: rólam és amit nyújtani tudok, a következő posztban lesz szó.)


Mit is szeretnék?

Az  ilyen 'őszinteség, nyíltság' stb alapértelmezett közhelyeket kihagynám, annyira magától értetődők, és inkább a konkrét tulajdonságokról írnék. A legfontosabb a műveltség: a férfi legyen a nagyvilág iránt érdeklődő, sok témához hozzászólni tudó valaki, akivel mindenről el lehet beszélgetni. Lehet, nagyon konzervatív vagyok, de hülyén érzem magam, ha én vagyok az okosabb/műveltebb egy kapcsolatban. Szeretnék felnézni rá.
Szinte ugyanennyire fontos a humor is, lehessen együtt nevetni.
A pénz soha nem volt fontos, mivel korán önállósodtam és megtanultam, hogy ha élni akarok, ahhoz mindent nekem kell előteremteni. Emlékszem, eddigi legnagyobb szerelmem első randira egy rozsdás, foltozott, ütött-kopott kisautóval érkezett, utána még két évig jártunk vele, már amikor volt pénzünk megtankolni, és mégis milyen boldog voltam! Autó, fizetés, ilyen szempontok nem fontosak, azonban az ambíció és a haladni vágyás annál inkább. Nem igénylem, hogy eltartsanak, de én sem akarok eltartani senkit. Egy hozzám hasonló, önálló valaki illene hozzám :)
A külsőről: persze fontos, hogy legyen egyfajta vonzalom, de konkrét ideálom nincs (ha mégis, akkor az a mackós alkat), előre kizáró okot így hirtelen nem tudnék mondani, talán a túlzott gigerli és az ápolatlan fajta az, amit egyáltalán nem tudok elképzelni. Ilyesmi, hogy kockahas, szem-, hajszín, magasság, soha nem tudtak lázba hozni.

Ha konkrétabb dolgokról van szó: akkor szeressen főzni, meg enni, mert én is szeretek. :) szeressen múzeumba, moziba járni, kirándulni, és legyen valami hobbija, mert nekem is van. Menjen el a haverokkal sörözni, de néha vigyen el engem is. Legyen ragaszkodó, de nem kullancsként tapadó. A romantika opcionális, jólesik, de megvagyok nélküle. Ne szeresse a hülye játszmákat, legyen egyenes és szókimondó. Állítson le, ha PMS hisztit csapok (előfordul). Ne legyen szolgalelkű, legyen saját véleménye. Merjen vitatkozni! :)
 

Hirtelen ennyi jut eszembe, illetve nem hirtelen, mert jópár napig gondolkoztam ezen a poszton. De ha még beugrik valami, updatelek.

Címkék: szerelem párkapcsolat magány szingli egyedüllét blodogtalanszingli boldogtalan szingli

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogtalanszingli.blog.hu/api/trackback/id/tr332688366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása