Valentin-nap

 2011.02.15. 21:16

Minap az irodában ebédeltünk a kolléganőkkel és hát persze szóba került a Valentin-nap. Ki mit csinál a párjával, stb. Egyik kolléganőm panaszkodva mesélte, hogy a férje csak csokit vett neki, pedig ő aranyékszert szeretett volna kapni. A többiek helyeselve bólogattak, hogy hát igen, ha az ember aranyékszerre számított, akkor bizony csalódás a csoki.

Én pedig csendben ültem és piszkáltam az ebédemet és arra gondoltam, hogy mennyire örülnék, ha a pasimtól akár csak egy puszit kaphatnék és nem abban a helyzetben lennék épp, hogy napok óta nem ad magáról életjelet. Valamiért az aranyékszert követelő kolléganő kívánatosabbnak bizonyult a kapcsolatok piacán és már nem is igazán van erőm megkérdőjelezni, hogy ez miért van így.

Címkék: szerelem párkapcsolat magány szingli egyedüllét blodogtalanszingli boldogtalan szingli

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogtalanszingli.blog.hu/api/trackback/id/tr822663954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ó.ó 2011.02.24. 19:59:33

Hát szerintem, ha nem ad magáról életjelt a pasid, akkor nem is a pasid. Legalábbis én a helyedben sürgősen repíteném.
Az meg, hogy másoknak van pasijuk, neked meg nincs, sokmindenből fakadhat. A pasival rendelkező nők sokszor megalkuvók, igénytelenek, változtatni képtelenek, ilyesmi. Vagyis te ez mind nem vagy:) Ha mégis találsz egy olyat, akivel megalkudnál, akkor meg csak szeresd. De ne jobban, mint magadat.

le fils prodigue 2011.02.24. 19:59:52

"Egy szingli története, aki nem önként választotta sorsát."

Gonosz mostoha ez a sors. De ne csak sodródj, hanem élj is.

Boldogtalan Szingli · http://boldogtalanszingli.blog.hu/ 2011.02.24. 20:01:59

@ó.ó: Szívesen megalkudnék valakivel, de eddig jobbára csak olyanokkal találkoztam, akik a nagy szerelmet keresték - pasiban nekem ez fura, de ugyanakkor tiszteletben kell tartani, hogy a legtöbb embernek velem ellentétben nagyon fontos a regényes romantikus szerelem.

Boldogtalan Szingli · http://boldogtalanszingli.blog.hu/ 2011.02.24. 20:02:09

@le fils prodigue: ezzel nincs gond! Emberként nagyon boldog és elégedett vagyok - de nem nevezném magam boldog szinglinek, erre utal a nevem és a blog címe.

ó.ó 2011.02.24. 21:22:40

@Boldogtalan Szingli: azt mondod, hogy a pasik még nem jöttek rá, hogy nem a romantikus filmekből kéne mintát meríteni az élethez? Hát végülis a butaság nem bűn:)

Boldogtalan Szingli · http://boldogtalanszingli.blog.hu/ 2011.02.24. 21:24:44

@ó.ó: Speciel én meglepődtem, hogy pont egy pasas dob azért, mert nem elég szerelmes :) ezt ilyen női dolognak tartottam addig. De nem butaság szerintem, ha őt a romantika teszi boldoggá, hát remélem, megtalálja a számítását.

Blogtalan Szingli 2011.02.26. 22:48:52

@Boldogtalan Szingli: szerelem =/= regényes romantikus szerelem :)
süti beállítások módosítása